.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست انجمن مازندرانی های پایتخت از هم استانی های مقیم تهران؛
کمک های مالی و بهداشتی خود را برای مقابله با کرونا به شهر زادگاه خود بفرستید + چند درخواست دیگر
شمال نیوز : الویت نخست کمک مالی و یا تهیه تجهیزات (وسایل بهداشتی مانند ماسک و مایع ضدعفونی کننده و ...) مازندرانی های مقیم تهران ابتدا به شهری که متعلق به ان شهر هستند قراربدهند، در صورت تکمیل کمک به شهرهای همسایه در الویت قرار بگیرد......
کمک های مالی و بهداشتی خود را برای مقابله با کرونا به شهر زادگاه خود بفرستید + چند درخواست دیگر

شمال نیوز: انجمن مازندرانیهای مقیم تهران در پی شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، و شیوع این ویروس در استان مازندران این انجمن با انتشار بیانیه ای خواستار مراعات نکات بهداشتی برای  همگان و جلو گیری از سفرهای غیر ضروری به استان و کمک افراد خیر جهت تامین اقلام مورد نیاز برای استان شده است، متن کامل اطلاعیه به شرح ذیل است :

انجام کار برای مردمی که خود محتاج و نیازمند هستند و نمی توانند هیچ نفعی به ما برسانند ما را به این سو سوق می دهد که فقط برای خدایی که هم  میبیند و هم در دنیا و آخرت پاداش می دهد، بسیار ارزش دارد. انجام کارهای خدا پسندانه گروه‌های جهادی جهت کارهای خیر و عام المنفعه ، فرهنگ کار خیر را در جامعه ترویج می دهند و جاری شدن فرهنگ کار خیر در یک کشور به مراتب از نفس کار مهمتر است.

زمانی در شرایط جنگ وظیفه دفاع از کشور و ملت بود، اما الان وظیفه ما  کمک به هموطنان عزیز مازندران در مقابل ویروس منحوس کرونا است.

می‌دانیم که در انسان، چندین ویروس از خانواده کورونا سبب طیفی از عفونت‌های تنفسی می‌شوند که سرماخوردگی ساده را از یک سو، و سندرم تنفسی خاورمیانه یا MERS و سندرم شدید حاد تنفسی یاSARS را در بر می‌گیرد. تازه‌ترین ویروس کشف شده از این خانواده سبب بیماری جدیدی شده است که اکنون ۱۹-COVID خوانده می‌شود. 

با توجه به آمارهای منتشر شده تعداد مبتلایان و درگذشتگان در استان مازندران و وضعیت خاص استان در ویژگی های طبیعی و خدا دادی،  از همه هم استانی های عزیز مقیم تهران در خواست می کنیم موارد ذیل را تا پایان نابودی این ویروس سرلوح کارهای انسان دوستانه قرار بدهند.


1- الویت نخست  کمک مالی و یا تهیه تجهیزات (وسایل بهداشتی مانند ماسک و مایع ضدعفونی کننده و ...) مازندرانی های مقیم تهران ابتدا به شهری که متعلق به ان شهر هستند قراربدهند، در صورت تکمیل کمک به شهرهای همسایه در الویت قرار بگیرد.


2- به همگان توصیه به ماندن در خانه در ایام تعطیلات و خودداری از سفر غیرضرور به استان مازندران را در الویت قرار داده و هر فرد بعنوان رسانه ای مجری نشر آن شوند.


3- توصیه شود از افرادی که به خاطر اضطرار مجبور به سفر به استان مازندران هستند حتما تمام دستورات مقابله با کرونا را رعایت نمایند.


4- به همه هم استانی های عزیز توصیه می شود با توجه به فرارسیدن نوروز باستانی ،هیچ گونه مراسم دورهمی و دید و بازدیدی نداشته باشند.


5- در خانه بمانیم، سفر نکنیم و یادمان باشد که انسان هستیم و در برابر خودمان و دیگران مسوول.
جدی بگیرید.


رضا فرج تبار

مدیر روابط عمومی انجمن مازندرانیهای مقیم تهران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.